شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ حضور مردم همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان گفت: مردم در دفاع از انقلاب همانند هشت سال دفاع مقدس پا بر جا و محکم استوار ایستاده اند و با حضور خود نشان دادند هرگز دست از انقلاب و رهبری نمی کشند.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری «حوزه»،‌ در همدان با اشاره به حضور بی نظیر مردم در جشن انقلاب، در زیر برف و باران اشاره کرد و گفت:  حضور مردم همدان در راهپیمایی، با وجود برف شدید نشان دهنده پیام مردم انقلابی ماست که در تمامی شرایط از انقلاب دفاع کردیم و خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: مردم در دفاع از انقلاب همانند هشت سال دفاع مقدس پا بر جا و محکم استوار ایستاده اند. مردمی که از جان خود مایه می گذارند، دیگر برف باران باران برای آنها مساله نیست.

مدیر حوزه علمیه همدان تصریح کرد: مردم نشان دادند اگر گلوله و اسلحه نیز برسر مردم ببارد، مردم از پستیبانی ولی امر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای  نمی کشند.

وی در پایان تصریح کرد: ان شاء الله این حمایت و پشتیبانی تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت تا این مملکت و حکومت وصل به حکومت جهانی و به دست حجت خداوند متعال در روی زمین برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha