جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز

حوزه/ اقشار مختلف مردم کلان‌شهر اهواز، امروز همراه و هم‌صدا با ملت ایران، به خیابان‌ها آمده و فریاد وحدت، آزادگی و استقامت سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، راهپیمایی عزت‌آفرین ۲۲ بهمن، امروز همراه و هم‌صدا با ملت ایران در کلان‌شهر اهواز برگزار شد و مردم در اصلی‌ترین خیابان این شهر، یک‌صدا فریاد حمایت از نظام و انقلاب اسلامی سر داده و بیان کردند که استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امروز همه آحاد و اقشار جامعه به‌ویژه طلاب و روحانیون دوشادوش یکدیگر هم‌صدا آرمان ولایت‌فقیه سر داده و بر حمایت از آن تأکید کردند.

بنا بر این گزارش، «ایستگاه‌های نقاشی کودکان»، «پاسخ به سؤالات دینی»، «سلامت»، «کمیته امداد»، «بصیرت افزایی» و «ایستگاه عکس» از بخش‌های حاشیه‌ای راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز بود.

پلاکاردهای مختلف مردم همچون «ما تا آخرین قطره خون خود پشتیبان ولایت‌فقیه هستیم»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «ترامپ، هیچ غلطی نمی‌توانی بکنی»، «رئیس‌جمهور آمریکا، ببین پاسخ یاوه‌گویی‌هایت را...»، «من انقلابی‌ام» و... از جلوه‌های شور و حماسه مردم اهواز در بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

قابل ذکر است، مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن کلان‌شهر اهواز از ابتدای خیابان سلمان فارسی تا مصلی نماز جمعه اهواز ادامه داشت و پس از قرائت بیانیه پایانی، سردار سرلشکر صفوی چند دقیقه‌ای سخنرانی کرد و پس از آن خطبه‌های نماز جمعه اهواز توسط آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ایراد و نماز آدینه به امامت ایشان اقامه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha