شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مردم ایران در همه سختی‌ها و ناملایمات مردانه و جوانمردانه ایستادگی کرده‌اند و امروز نیز با حضور باشکوه خود نشان دادند پای نظام ایستاده‌اند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسمین علی عباسی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در راپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری هوشمند کشورمان توانسته در تمام عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرفی برای گفتن داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: این حضور پرشور و باشکوه نشان دهنده تقویت بیداری جهان اسلام و اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: تداوم و بقای این نظام برآمده از خون شهدا با حضور پرشور و بانشاط همه مردم شکل می‌گیرد و ملت ایران بارها با حضور در تمام عرصه‌ها نشان داده‌اند که پشتیبان نظام اسلامی و ولایت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل و ایادی استکبار جهانی در منطقه خواهد بود.

 وی تصریح کرد: مردم ایران در همه سختی‌ها و ناملایمات مردانه و جوانمردانه ایستادگی کرده‌اند و امروز  نیز با حضور باشکوه خود نشان دادند پای نظام ایستاده‌اند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha