شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد

حوزه/ نائب رئیس سابق مجلس با اشاره به اینکه اقتدار ملت ایران دستاورد مبارزه بی امان با نظام سلطه است، افزود: تنها می توان با زبان قدرت با آمریکا حرف زد و همین امر باعث شده که ملت ایران از هر نظر خود را در این مبارزه سیاسی، فرهنگی و... برتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین ابوترابی فرد، پیش از ظهر امروز در جمع مردم کرمانشاه که در راهپیمایی 22بهمن شرکت کرده بودند، اظهار داشت: امروز رئیس جمهور جدید آمریکا تهدیداتی را اعلام می کند که این امر نه تنها باعث تضعیف نظام نمی شود، بلکه روز به روز بر قدرت ایران می افزاید.

وی با اشاره به اینکه قدرت نظامی امروز ایران با سالهای ابتدایی انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، افزود: اگر امروز پیشرفتی در ایران در زمینه های مختلف به ویژه دفاعی و نظامی می بینم، اینها همه ناشی از تحریمها و تهدیدات آمریکا و هم پیمانانش است.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت علنی آمریکا از تروریست ها به ویژه گروه های تکفیری ـ صهیونیستی، عنوان کرد: سیاست آمریکا سرکوب نهضت های آزادی بخش و از همه مهمتر دفاع و مراقبت از رژیم جعلی اسرائیل است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به اینکه اقتدار ملت ایران دستاورد مبارزه بی امان با نظام سلطه است، افزود: تنها می توان با زبان قدرت با آمریکا حرف زد و همین امر باعث شده که ملت ایران از هر نظر خود را در این مبارزه سیاسی، فرهنگی و... برتری داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود گفت: امروز و حضور این همه مردم نمادی از قدرت ملت ایران در مقابل استکبار است و این روز نشان داد که وحدت کلمه در ایران به معنای واقعی وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha