پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام خزاعی ـ امام جمعه نهبندان

حوزه/ امام جمعه شهرستان نهبندان با پیروی از رهبری پروژه نفوذ دشمن محکوم به شکست است

حجت الاسلام عباسعلی خزائی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با بیان اینکه  جهان باید  بداند ملت ایران هیچگاه پشت ولی امر مسلمین و حکومت اسلامی را خالی نخواهد کرد، اظهارداشت: نقشه‌های مضحکانه و اعمال تحریم‌ها، گزینه‌های روی میز آمریکا واسرائیل هرگز اثری در اراده پولادین مردم ندارد.

وی با تاکید بر پیروی از ولایت  ، هوشیاری در مقابل فتنه نفوذ را  از خواسته های رهبری از همگان عنوان و  اظهار داشت: دشمن امروز تلاش دارد تا از طرق مختلف بر کشور نفوذ و آسیب وارد کند، که باید در این زمینه همه و به خصوص طلاب هوشیار باشند.

امام جمعه شهرستان نهبندان تاکید کرد: طلاب و روحانیت باید تلاش کنند که حوزه‌های علمیه، انقلابی بماند تا دشمنان ناامید شوند، زیرا اگر دشمن در حوزه نفوذ پیدا کند جبران این معظل بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

وی در ادامه  با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن اظهار داشت: مردم ایران در یوم الله 22 بهمن با حضور پر شور خود اقتدار و عزم ملی  را بار دیگر به رخ دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب کشیدند.

این استاد حوزه افزود: در شرایط کنونی که دستورهای جنجالی ترامپ سبب نارضایتی در بین مردم جهان وحتی در بین مردم کشورآمریکا شده است لازم بود تا با حضور پر شور و فریادهای رسای مردم، رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا را با عظمت و خروش مردم ایران اسلامی واقف کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha