شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رونمایی هاتف

حوزه / نرم افزار پیام رسان موبایل حوزه علمیه خراسان با عنوان «هاتف» توسط مدیر این حوزه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در مراسم معارفه اعضای شورای عالی فضای مجازی حوزه علمیه خراسان، از نرم افزار پیام رسان موبایل حوزه علمیه خراسان با عنوان «هاتف» توسط مدیر این حوزه رونمایی شد.

سید مصطفی رحمانی، مسئول اداره فضای مجازی دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان درباره این نرم افزار گفت: برنامه نویسی و امور فنی نرم افزار «هاتف» در مدت سه ماه با اعتباری حدود ۳۰ میلیون تومان از سوی دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان به صورتی بومی تولید شده است.

وی با اشاره به این مطلب که نرم افزار یادشده به منظور فعالیت پیام رسانی متنی، صوتی، تصویری و فایل های مختلف طراحی شده است، ابراز کرد: امکانات سخت افزاری و سرور نرم افزار «هاتف» نیز در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان مستقر می باشد و همه طلاب این حوزه می بایست برای اطلاع از فعالیت ها و برنامه های آن نسبت به نصب این نرم افزار اقدام کنند.

رحمانی با بیان اینکه فاز نخست «هاتف» ویژه طلاب خراسانی است و اطلاع رسانی هایی مانند پیامک و ... از این طریق انجام خواهد شد، افزود: طلاب این حوزه برای دریافت این نرم افزار می توانند با مراجعه به پرتال طلبه در سایت حوزه علمیه خراسان به نشانی www.hozehkh.com نسبت به دریافت و نصب این نرم افزار تحت اندروید اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: در فاز دوم که تا سه ماه دیگر آماده می شود، قابلیت استفاده برای عموم اقشار مردم نیز گنجانده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha