پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی-مدیر حوزه آذربایجان غربی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: امروز روحانیون باید با حراست از دستاوردهای انقلاب در مسیر شکوفایی این درخت تنومند بکوشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با تاکید بر اینکه ملت ایران با حضور موثر خویش در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر یاوه گویی های آمریکا زدند، اظهار داشت:حضور حداکثری مردم نشان از بصیرت و تداوم استکبار ستیزی ملت ایران است چراکه انقلاب اسلامی  ما نشاًت گرفته از آموزه های دینی و سرچشمه آن روحانیت و علما بودند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی افزود: طلاب و روحانیان، پیشاپیش مردم با بصیرت ایران اسلامی در تمامی نقاط دنیا که امکان حضور و بروز حرکتی برای استکبارستیزی و مضمحل کردن استکبار جهانی و نمایش قدرت انقلاب اسلامی را دارند، حرکت می کند.

 وی تصریح کرد: نقش روحانیت در صحنه های مختلف دینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش تعیین کننده بوده و طلاب و حوزه های علمیه همواره در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشقدم هستند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به حضور حداکثری و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیت حوزه های علمیه دوشادوش مردم بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید میثاق کردند که این شور و بصیرت ملت ایران ستودنی است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در پایان گفت: امروز روحانیون باید با حراست از دستاوردهای انقلاب در مسیر شکوفایی این درخت تنومند بکوشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha