پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 408418
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵
احداث

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شوط گفت: ۱۰ هزار متر مربع زمین برای احداث حوزه علمیه شوط اختصاص یافته و هم اکنون عملیات آزمایش خاک به لحاظ مرغوبیت زمین آغاز شده است.

حجت الاسلام سیدعلی رویدل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به اینکه حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق(ع) این شهرستان در سال گذشته افتتاح شد، اظهار داشت: در این رابطه در سال تحصیلی 94-95 تعداد 20 نفر طلبه پذیرش شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شوط گفت: با توجه به محدودیت مکانی، برای سال تحصیلی 96-95 نیز 11 نفر طلبه علاقه مند در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان شوط پذیرش شده و برای سال تحصیلی 96-97 نیز جذب 25 نفر پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 31 طلبه در دو پایه اول و دوم تحصیل می کنند، تصریح کرد: در حوزه علمیه سفیران هدایت این شهرستان دو استاد تمام وقت، یک استاد نیمه وقت و یک معاون آموزشی و یک مدیر فعالیت دارند.

حجت الاسلام رویدل از اختصاص 10 هزار متر مربع زمین برای احداث حوزه علمیه شوط خبر داد و افزود: هم اکنون عملیات آزمایش خاک به لحاظ مرغوبیت زمین آغاز شده است همچنین هم اکنون ساختمان آموزش این مدرسه متعلق به آموزش و پرورش این شهرستان بوده و سالانه برای استفاده از آن اجازه پرداخت می‌شود.

به گفته حجت الاسلام رویدل، ساختمان جدید مدرسه علمیه شوط در چهار طبقه احداث شده و شامل قسمت‌هایی همچون استادسرا، طلبه‌سرا، خوابگاه، کتابخانه، سالن اجتماعات و سالن سرو غذا و نیز قسمت اداری، آموزشی، تجاری و ورزشی خواهد شد.

 مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شوط اذعان داشت: از 10 بهمن ماه جاری نیز پذیرش طلاب در این مدرسه از مقطع دیپلم تا عالی آغاز شده و تا روز 15 فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha