پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پرتال جامع آستان قدس رضوی

حوزه/ شیعیان حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) می توانند با مراجعه به پرتال جامع آستان قدس رضوی، از راه دور دل ها را روانه حرم یار کرده و از طریق «زیارت آنلاین»، «زیارت مجازی» و «زیارت نیابتی» بهره معنوی وافر را ببرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، با راه اندازی غرفه آستان قدس رضوی در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، در بوستان گفت وگوی تهران، علاقمندان می توانند در بازدید از این غرفه، با فعالیت های حرم مطهر خورشید هشتم در فضای مجازی، آشنا شوند.

در این نمایشگاه که از امروز 24 تا 29 بهمن ماه، در محل بوستان گفت وگوی تهران برپا می شود، علاوه بر ارائه محصولات فرهنگی مکتوب، پرتال جامع آستان قدس رضوی نیز معرفی می شود.

شیعیان حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) می توانند با مراجعه به پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی http://www.aqr.ir علاوه بر آشنایی با فعالیت های آستان در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، خدماتی، اطلاع رسانی، ثبت نام طرح خادم یاران افتخاری، و ...، از راه دور نیز دل ها را روانه حرم یار کرده و از طریق «زیارت آنلاین»، «زیارت مجازی» و «زیارت نیابتی» بهره معنوی وافر را ببرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha