پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان

حوزه / امام جمعه شهرستان اقبالیه با بیان اینکه شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است، گفت: مسئولان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان در دیدار با خانواده شهید قزوینی، با اشاره به جایگاه والای شهدا اظهار داشت: امروز خانواده معظم شهدا با دل‌هایی سرشار از ایمان و خوشنودی از شهادت فرزندان آن‌ها ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های اسلامی باید دین خود را ادا کرد.

وی افزود:  مسئولان و مدیران برای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب و حل مشکلات و نواقص احتمالی خانواده شهدا باید بیش از پیش تلاش نمایند.

امام جمعه شهرستان اقبالیه بیان داشت:  شهدای بزرگوار با فداکاری، مقاومت و نثار خون خود، مانع نفوذ دشمن به کشور شده و امروز در این نظام هرچه داریم از برکت خون شهدا بوده و همواره مدیون آن‌ها و خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

وی خاطرنشان کرد:  شهدا چراغ هدایت جامعه بوده و به طور قطعی خانواده‌های معظم این عزیزان جزء هدایت‌شدگان و رستگاران هستند چراکه مورد شفاعت شهدا قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: پاسداری از حرمت خون شهیدان وظیفه همه مردم، مدیران و مسؤولان بوده و این امر جز با احترام و تکریم خانواده‌های شهدا عملی نمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha