پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان

حوزه / معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از فعالیت ۱۲ مشاور در مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه  مشاوران در مدارس علمیه استان با حضور مداوم خود در زمینه های گوناگون به طلاب مشاوره می دهند اظهارداشت:مشاوران در هفته موظفند حداکثر ۱۸ و حداقل ۱۵ ساعت در هفته در مدارس علمیه به طلاب مشاوره ارائه دهند.

وی با بیان اینکه مشاوره علمی،خانوادگی ،تحصیلی ،ازدواج از جمله محورهای مشاوره در مدارس علمیه است افزود:حضور مشاوران در مدارس علمیه به روند مطلوب تحصیل و حل مشکلات فردی و خانوادگی طلاب کمک می نماید و موجب می شود طلاب با خاطری آسوده به تحصیل علوم حوزه بپردازند.

معاون حوزه علمیه خواهران استان لرستان، نشست مشاوران با خانواده های طلاب را نیز یکی دیگر از برنامه های مشاوران در مدارس برشمرد و خاطر نشان کرد:مشاوران با دعوت از خانواده های طلاب آنان را در فراهم ساختن فضای مطلوب تحصیلی و کسب فضائل اخلاقی برای طلاب یاری می رسانند.

عزیزی با اشاره به اینکه هم اکنون در تمام مدارس علمیه استان لرستان مشاوران بصورت مستمر به طلاب مشاوره ارائه می دهند یادآور شد:مشاوران موظفند هر دو ماه یکبار گزارشی را با عنوان دو ماهانه عملکرد مشاوره خود به معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان ارسال نمایند.

وی در پایان بیان داشت:گزارشات عملکرد دو ماهانه مشاوران نیز برای ارزیابی به قم ارسال می شود و پس از ارزیابی برای مشاوران کارنامه ارزیابی ارسال می شود که مشاوران طبق آن به تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط منفی مشاوره های خود به طلاب، اقدام می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha