پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی / بجنورد

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای ایجاد شکاف بین نسل‌های انقلاب گفت: تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان برای ایجاد گسست بین نسل‌های انقلاب ناکارآمد  و بی اثر بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب دبیرستان دخترانه عصمت بجنورد اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی همواره برای از بین بردن اعتقادات ملی و مذهبی نسل جدید انقلاب درصدد ایجاد رخنه و شکاف در نسل‌های انقلاب و دور کردن نسل نوجوان و جوان از آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هستند.

وی به اهمیت توجه بیش از پیش به نسل‌های جدید افزود: اگر مسئولان به جوانان میدان کار بدهند، آن‌ها می‌توانند خودشان به بهترین نحو ممکن اهداف و آرمان‌های انقلاب را حراست و برای هم‌نسل‌های خود تبیین و بازگو کنند.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر حمایت بیش از پیش متولیان از نوآوری‌ها و خلاقیت‌های نسل‌ جدید، گفت: باید مسئولان به نوآوری‌ها و خلاقیت‌های جوانان انقلابی بهای بیشتری بدهند و آن‌ها را مورد حمایت قرار دهند.

وی با بیان اینکه نباید کارهای دست ‌دوم بیگانگان برجسته شود، اظهار داشت: نفس پاک و مدیریت صحیح می‌تواند نسل‌های انقلاب را تضمین و بیمه کند و مسئولان باید بتوانند در این امر مهم بیش از پیش تلاش کنند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تعهد، تخصص و تهذیب را از جمله مواردی عنوان کرد که همه دانش‌آموزان باید به آن‌ها پایبند باشند، تاکید کرد: دانش‌آموزان باید علاوه بر تحصیل، در امور اعتقادی هم خود را پرورش دهند تا به سعادت و کمال نائل شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha