شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین طی بیانیه ای از ملت بحرین خواستند تا در پاسخ به ناله های خانواده های شهدا و مادران داغدار و محکومیت تجاوز آشکار رژیم آل خلیفه به حقوق دینی و انسانی خانواده های شهدا در در مراسم تشییع شرکت کنند.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین طی بیانیه ای از ملت بحرین خواستند تا در پاسخ به ناله های خانواده های شهدا و مادران داغدار و محکومیت تجاوز آشکار رژیم آل خلیفه به حقوق دینی و انسانی خانواده های شهدا در در مراسم تشییع شرکت کنند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالى

ای مومنین و غیرتنمدان

در استجابت فریادهای خانواده های شهدا و مادران داغدیده

به منظور محکوم نمودن و اعتراض به  سرکوب، خشونت وحشیانه و تجاوات آشکار به حق انسانی و دینی خانواده شهدا برای انجام آزادانه مراسم کفن و دفن فرزندانشان

و همچنین در جهت اعلام خشم و تنفر از ممانعت از اقامه نماز بر پیکر شهدا به صورت علنی و با حضور مردم و مومنین ،

و برای اعلام خشم بخاطر اجبار برادران غمزده شهدا به  حفر قبر برای عزیزانشان – چیزی که دین آن را نهی نموده است-

و برای نشان دادن  خشم خود از محروم نمودن مادران داغدیده و خانواده های مشتاق از دیدن پیکر فرزندانشان برای دیدار آخر و وداع

از شما می خواهیم تا امشب پس از جمع آوری صدقه و اقامه نماز شب اول قبر فورا اقدام به انجام  تشییع پرشور و گسترده  این شهیدان نموده، مساجد با حضور مومنین پر گردند و این تشییع در تمامی مناطق برگزار گردد و هیچ فردی که مستطیع ( دارای امکان شرکت در مراسم ) است در منزلش باقی نماند . 

 "ما جمعكم إلا بدد، وأيامكم إلا عدد".

روزهاي قدرت تو (شما) اندك و جمعيت تو (شما) رو به پراكندگي است...  (قسمتی از خطبه حضرت زینب ع خطاب به یزید که مادر شهید الغسره هم امروز در بیرون از قبرستان خطاب به نیروهای امنیتی بیان کرد. )

علمای بحرين

١٤ جمادى الأولى ١٤٣٨هـ

١٢ فوریه ٢٠١٧م

24 بهمن 1395

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha