پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آستان رضوی

حوزه / همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه‎های سخنرانی حرم مطهر رضوی با محوریت تبیین «شاخصه‎های رفتاری حضرت زهرا(س)» برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از اجرای برنامههای مذهبی-فرهنگی در ایام فاطمیه(س) خبر داد و گفت: ویژه برنامههای ایام فاطمیه به روایت 75 روز در قالب سخنرانی، قرائت زیارت امین الله، روضهخوانی، سینه زنی و اجرای تواشیح در رواق دارالمرحمه، مسجد گوهرشاد و دارالحجه برگزار میشود.

حجت‌الاسلام سید جلال حسینی ادامه داد: در هفته جاری حجج اسلام و المسلمین عبدوس، کاظمیان پور و جمالی در رواق-های حرم مطهر رضوی و مسجد گوهرشاد به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 وی ادامه داد: به مناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام و المسلمین  صدیقی؛ امام جمعه موقت تهران درباره شخصیت این بانوی جلیل القدر سخنرانی خواهد داشت و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به روضهخوانی می پردازند.

وی از قرائت زیارت حضرت زهرا(س)، جامعه کبیره، دعای توسل و دو نوبت دعای کمیل در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در دیگر اماکن و رواقهای حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و حلقههای معرفت تدارک دیده شده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: در کنار برنامههای سخنرانی حرم مطهر رضوی ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور ثامن الحجج(ع) دیگر برنامههای عزاداری با محوریت فیض حضور در رواق دارالهدایه تدارک دیده شده است که با حضور کاروانهای زیارتی برگزار میشود.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: طبق برنامه هر هفته جلسه تفسیر قرآن توسط تولیت آستان قدس رضوی، چهارشنبه ساعت 17:40 در مسجد گوهرشاد دایر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha