پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی صباغ پور کاشانی

حوزه / حجت الاسلام علی صباغ پورکاشانی، از دوستان مرحوم آیت الله محمد علی حلیمی ، از این عالم فقید به عنوان فردی مردمی ، بی ریا وعلاقه مند به اهل بیت (ع) یاد کرد.

حجت الاسلام علی صباغ پور کاشانی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان  به رابطه بسیار دوستانه ,و چهل ساله خود با آیت الله محمد حلیمی کاشانی اشاره کرد و گفت : ایشان  از زمان مرحوم خالصی زاده که حوزه تاسیس می شود از طلبه های جدی  بودند که با ارائه خدمات فراوان به حوزه های علمیه ، به تبلبغ دین در اطراف کاشان می پرداختند.

محقق و پژوهشگر حوزه کاشان با اشاره به اینکه آیت الله حلیمی کاشانی از همرزمان و علاقه مندان شهید  نواب صفوی بود، گفت:  بعداز شهادت نواب صفوی ایشان به کاشان متواری و مخفی می شود.

حجت الاسلام صباغ پور ، با بیان اینکه اکثر انقلابیون خصوصا آیات راستی و گلسرخی اعلامیه های  انقلاب را درحجره ای که آیت الله حلیمی حضور داشت می گرفتند گفت : ایشان در زمان حیات خود کمک های بسیار زیادی به فقرا ، محرومین و طلاب حوزه های علمیه   می کرد.

 وی  از آیت حلیمی کاشانی به عنوان فردی مردمی ، بی ریا  وعلاقه مند به اهل بیت (ع) نام برد وگفت : همانطورکه آیت الله حلیمی تمام  اموال خود را صرف نیازمندان ، فقرا وحتی ساخت ضریح سلطان امیر احمد (ع) کاشان کرد ، علما ، فقها ، روحانیون و تمام  افراد  نیز باید راه این بزرگوار را ادامه دهند و منتظراین نباشند که  بعد از حیات دیگران اموالشان را صرف نیازمندان کنند .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha