جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نمازی

حوزه / نماینده ولی فقیه درکاشان گفت : با توجه به اینکه در جامعه توحیدی ، اسلامی و اخلاقی قرارداریم درعین حالی که پلیس باید مظهر ادب و اخلاق اسلامی باشد ، باید درانجام ماموریت های محوله نیز با قاطعیت عمل کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از کاشان آیت الله عبدالنبی نمازی ، ظهر امروز در دیدار با فرمانده و معاونان نیروی انتظامی  شهرستان کاشان شهادت حضرت زهراء (س) را تسلیت گفت و با اشاره به جایگاه ویژه ای  که  نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران دارد افزود : نیروهای مسلح  اعم از سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی براساس قانون اساسی مسئولیت دفاع از میهمن و جلوگیری ازتجاوز مسلحانه دشمن را به عهده دارند.

امام جمعه کاشان افزود : پلیس و نیروی انتظامی  در سر و سامان دادن جاده های برون  و درون مرزی ، حفظ امنیت اجتماعی ، کاهش آمارسرقت کشور نقش بسیار مهمی را عهده دار می باشند.

وی به  مدیریت بهتر در امنیت  شهرستان کاشان به جهت موقعیت استراتژیکی که دارد  اشاره کرد  و گفت : با توجه به اینکه شهرستان کاشان در کریدور شمال  و جنوب کشور قراردارد و بیش از30 هزار اتباع بیگانه دراین شهرستان زندگی می کنند ودومین شهرستان بزرگ استان اصفهان می باشد  نیروی انتظامی باید به گونه ای مدیریت کند تا مردم این شهرستان شبها با آرامش استراحت کنند .

عضو خبرگان رهبری افزود : با توجه به اینکه مردم صاحبان اصلی نظام  و انقلاب اسلامی هستند نیروی انتظامی باید با  شیوه سیر و سلوک و ارتباط برقرارکردن با شهروندان کاملا توجیه باشد .

این استاد حوزه  افزود : با توجه به اینکه در جامعه توحیدی ، اسلامی و اخلاقی قرارداریم  درعین حالی که پلیس باید مظهر ادب و اخلاق اسلامی باشدف باید درانجام ماموریت نیز با قاطعیت عمل کند.

نماینده ولی فقیه درکاشان با بیان اینکه پلیس با اخلاق بهتر می تواند برخورد کند گفت : اگر خدای ناکرده پلیس باعصبانیت با متخلف برخورد کند طرف مقاومت می کند ولی وقتی که با ادب واحترام  فرد متخلف را در رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی توجیه کند نتیجه بهتری بدست خواهد آمد

وی آموزش را مهمتریت اولویت  نیروی انتظامی  عنوان کرد و گفت : پلیس  ضمن اینکه باید ابزارلازم  تشکیلاتی را برای  انجام ماموریتهای محوله داشته باشد نسبت به حفظ و تداوم آموزش سربازان و درجه داران در زمینه های فکری ،  نظامی  و انتظامی اهتمام ویژه داشته باشد.

آیت الله نمازی ،   با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که پلیس مظهر اقتدار حاکمیت است گفت : پلیس با آرایش  ظاهری می تواند با حفظ دیپلماسی نظامی موجب حفظ اقتدار و ثبیت جایگاه خود درافکارعمومی شود

امام جمعه کاشان تاکید کرد : عملکرد نیروی انتظامی از موضع اقتدار باید به گونه ای باشد که افراد مجرم درمناطق جرم زا  ایجاد نا امنی کنند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha