جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه / امام جمعه شهرستان تاکستان گفت: آسایش و امنیت امروز کشورمان را مدیون مدافعان حرم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی با حضور در منزل شهید مدافع حرم شهید رضایی با خانواده این شهید دیدار نمود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در این دیدار معنوی اظهار داشت: امروز با کمال مباهات می‌گوییم که ایستادگی و مقاومت شهدای مدافع حرم موجب افتخار و عزت ایران اسلامی است.

وی افزود: امروز اگر مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم، هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان با تروریست‌های تکفیری و جانیان داعشی مبارزه نکنند؛ این تروریست‌ها و اربابان آنان که دشمن اسلام به شمار می‌روند؛ برای وارد کردن ضربه به اسلام و انقلاب اسلامی به داخل کشورمان نفوذ می کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم با جان‌فشانی خود ثابت کردند که اگر در سال 61 هجری برای دفاع از امام حسین (ع) و اهل‌بیت ایشان در دنیا حضور نداشتند؛ امروز جانانه از حرم اهل‌بیت (ع) در برابر جانیان و یزیدیان زمان تا نثار خون خود ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: اگر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نبودند ، امروز ما در امنیت و آرامش قرار نداشتیم ؛ در واقع آرامش و امنیت خود را مرهون فرهنگ ایثار و مقاومت هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha