پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اعزام مبلغ

حوزه / معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اعزام ۱۵۰ مبلغ ایام فاطمیه به نقاط مختلف این استان ،خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزازی«حوزه» در خرم آباد با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت:همزمان با فاطمیه دوم این تعداد مبلغ با حضور در امامزادگان ، بقاع متبرکه به بیان ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و تبیین سبک زندگی فاطمی در بین مخاطبان می پردازند.

وی بیان داشت:۵۰ مبلغ نیز دهه دوم فاطمیه با حضور در ۵۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان لرستان به اجرای برنامه های مذهبی و عزاداری این ایام می پردازند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان اینکه روحانیون و مبلغانی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بصورت مستمر در امامزادگان شاخص حضور دارند اظهار داشت:این تعداد مبلغ روزانه علاوه بر اقامه نماز جماعت،پاسخگوی سئوالات و احکام شرعی و همچنین مشاوره های وقف به زائران هستند.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در ادامه با اشاره به طرح ملی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:مرحله شفاهی این طرح هم اکنون با شرکت ۱۰ هزار نفر در حال برگزاری است و آزمون کتبی حفظ قرآن ۲۸ بهمن در حسینیه ثارالله سپاه استان برای پذیرفته شدگان مرحله شفاهی، برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:افرادی که حد نصاب امتیاز ۷۰ به بالا را در این مرحله کسب کنند گواهینامه رسمی حفظ قرآن کریم را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha