جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجاب دختر سید محمود رضوی

حوزه/ مدیر جامعه الزهراء از اقدام شایسته تهیه کننده فیلم «نیمروز» جشنواره فیلم فجر، به خاطر نمایش تحسین برانگیز حجاب فاطمی در آیین اختتامیه این جشنواره تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه الزهراء خطاب به سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم «نیمروز»به این شرح است:

«الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِيبًا

سوره مبارکه احزاب؛ آیه ۳۹

هنرمند متعهد، حله فاخر خلاقیت خود را جز بر اندام ارزش ها و اصالت ها نمی پوشاند. (مقام معظم رهبری -مدظله العالی-)

بی شک هنر، رساترین، بلیغ ترین و کاری ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است و هر فرهنگ، تمدن و انقلابی تا در قالب هنر ریخته نشود، ماندگاری لازم را نخواهد داشت.

زبان هنر، اصیل ترین، خالص ترین و زیباترین زبان برای ابلاغ پیام های جهانی و مایه گسترش و نفوذ در خطه وسیع دلها و جانهای انسانی است و هنرمندان شایسته و آگاه در طول تاریخ همواره والاترین معارف انسانی را در کتیبه روزگار با نقشی جاودانه نگاشته اند.

نمایش تحسین برانگیز حجاب فاطمی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر از سوی تهیه کننده برترین و پرافتخارترین فیلم جشنواره، بار دیگر نشان داد که هنر و هنرمندی ماندگار خواهد بود که بر آرمانهای دینی و انقلابی پایبند و با هنر فاخر خویش ارزش های اسلامی و انقلابی را از این دریچه جهانی ترویج نماید.

جامعه الزهرا(سلام الله علیها) به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع، اقدام شایسته مرد بلورین جشنواره فجر جناب آقای سید محمود رضوی را ارج نهاده و اندیشه، خلاقیت و توان مضاعف در خلق آثار ارزشمند هنری برای این هنرمند مومن و انقلابی میهن اسلامیمان از درگاه خداوند منان، خواستار است.»

سید محمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا(س)

گفتنی است؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شامگاه پنج شنبه بیست ویکم بهمن ماه با حضور اهالی سینما در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

سیدمحمود رضوی، تهیه کننده فیلم ماجرای نیمروز به همراه دخترش برای دریافت جوایز حضور پیدا کرد که حجاب دختر محمود رضوی مورد توجه قرار گرفت.

سیمرغ بلورین بهترین فیلم و همچنین سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین آرای مردمی به فیلم «ماجرای نیمروز» اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha