جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست

حوزه/ نشست گروه «پویانمایی صمیم» با حضور اعضای جدید این گروه و به همت اداره تبلیغ رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهدی رستمی رئیس گروه پویانمایی صمیم در نشست اعضای این گروه، به قدرت فیلم و انیمیشن اشاره کرد و افزود: امام خمینی رحمت الله علیه مطالب خود را در قالب نوار کاست و اعلامیه انتشار می داد و به گوش ملت می رساند این برای ما درس بزرگی است، یعنی می شود با امثال نوار کاست ها و اعلامیه، امپراطوری یک شاهنشاهی رو به زیر کشید و نابود کرد، پس ما هم می توانیم با فعالیت های به روز و با برنامه مقابل امپراطوری هالیود بایستم و او را نابود سازیم.

مزایای پویا نمایی

وی به مزایای پویا نمایی نسبت به کتاب، فیلم و مستند اشاره کرد و عنوان نمود: همه سنین پویا نمایی را دوست دارند و نگاه می کنند، کاهش هزینه ها در بلند مدت برای رساندن پیام به گوش مخاطب، به دلیل جذابیت بصری که دارد تاثیر گذاری پویانمایی در ضمیر ناخودآگاه بیشتر از مستند و فیلم های دیگر است، پویانمایی محدودیت مرزی ندارد، یعنی یک هنر مشترک بین همه فرهنگ ها و کشورها است.

تاریخچه گروه پویانمایی صمیم

مسئول گروه پویانمایی صمیم به تاریخچه گروه و فعالیت های آن اشاره کرد و اظهار داشت: هفت سال پیش، پایه های گروه از مدرسه معصومیه شکل گرفت و کارهای کوچکی ساخته شد، ولی الان ۲ سال است که به صورت حرفه ای مشغول به کار شده است و در بخش های مختلف مانند آموزش و تولید فعالیت دارد.

وی به سختی های کار انیمیشن سازی اشاره کرد و کار انیمیشن را کار دشواری ارزیابی نمود و گفت: با برنامه ریزی که صورت گرفته است تمام فعالیت های کارآموزان اعم از کلاسها و فعالیت های عملی بعد از ظهر خواهد بود تا آسیبی به دروس حوزه نرسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha