جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفتمان دینی

حوزه/ معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری گفتمان های دینی انقلابی با محوریت فاطمیه و انقلاب با حضور مبلغان در مدارس ،دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه بویژه فاطمیه دوم بیش از ۴۶۰ مبلغ در دو بخش خواهران و برادران به مناطق مختلف استان لرستان اعزام می شوند بیان داشت:مبلغان با حضور  در مساجد ،تکایا،هیات مذهبی ،مدارس ،دانشگاه ها به تبیین اهداف نورانی اسلام و سبک زندگی فاطمی در بین مخاطبان می پردازند.

وی برگزاری برنامه های سخنرانی ،قرآنی ،ادعیه، زیارات، مداحی و سوگواری را از جمله برنامه های محوری مبلغان در ایام فاطمیه برشمرد.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه مبلغان در این ایام و در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان آرمان ها و اهداف والای انقلاب اسلامی نیز خواهند پرداخت یادآور شد:مبلغان در ایام فاطمیه و سالگرد پیروزی انقلاب گفتمان های فاطمیه و انقلاب را برای نسل جوان برگزار می کنند و به سوالات و شبهات دینی سیاسی این قشر پاسخگو هستند.

حجت الاسلام غلامی در همچنین از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با حضور مبلغان با موضوعات دینی در بین دانشجویان استان لرستان تا پایان سالجاری خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha