پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‎الاسلام والمسلمین سید شفقت شیرازی

حوزه/ انقلاب بحرین از انقلاب‏ های ماندگار جهان است زیرا اهداف به حقی دارد و در برابر مظلومیت و محرومیت و سلب حقوق و بی احترامی به ملت و توکل به بیگانان ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‎الاسلام والمسلمین سید شفقت شیرازی امروز در ششمین سالگرد شهدای انقلاب بحرین در مدرسه عالی امام خمینی(ع) قم انقلاب ملت بحرین را سبب شگفتی جهانیان دانست و گفت: صبر و ثبات در راه تحقق مطالبات و ایستادگی در برابر ظالمان در تاریخ کم‎نظیر است.
وی با ذکر این مطلب که پیام امروز ما به آل خلیفه آن است که خون شهدا، عامل اصلی تداوم و حفظ اسلام است، بیان کرد: هر آنچه تا کنون به ما رسیده است به فضل مداد علما و خون شهدا بوده است.
معاون بین‎الملل مجلس وحدت اسلامی پاکستان اظهارکرد: ملت بحرین نشان داد که در اوج وفاداری قرارداد و این وفاداری به آرمان حسینی در تاریخ ثبت خواهد شد؛ انقلاب بحرین از انقلاب‏ های ماندگار جهان است زیرا اهداف به حقی دارد و در برابر مظلومیت و محرومیت و سلب حقوق و بی احترامی به ملت و توکل به بیگانان ایستاده است.
وی گفت: هر ملتی که در این شرایط قراردارد حق قیام دارد زیرا ملت از ساده ترین حقوق شهروندی خود محروم هستند و سختی‎های بیکاری، عدم مشارکت در نظام سیاسی، تحکم از سوی مزدوران خارجی را نیز تحمل می‎کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید شفقت شیرازی تصریح کرد: تبعیض نژادی شدیدی در بحرین انجام می‎شود؛ نظام آل خلیفه هیچ ارتباطی به اسلام ندارد و به شیعه و سنی نیز بی توجه است؛ ما منکر ظلم علیه شیعیان نیستیم ولی اهل سنت نیز در این کشور تحت ظلم هستند.
 معاون بین‎الملل مجلس وحدت اسلامی پاکستان اظهارکرد: نظام آل خلیفه در این زمینه به دروغ پردازی و دروغ پراکنی مشغول است؛ انقلاب هایی در کشورهای مختلف صورت می‎گیرد اما انقلاب واقعی باید با محوریت علما و بزرگان و فقها و فرهنگیان باشد که این مساله در انقلاب بحرین کاملا قابل رویت است.
وی گفت: هر اندازه که نظام به بحران آفرینی بپردازد انقلابیون نیز حضوری گسترده تر در عرصه‎های مختلف خواهند داشت و به ناکامی این بحران‎ها ادامه خواهند داد.
حجت الاسلام والمسلمین شیرازی در پایان تصریح کرد: ملت بحرین به آنچه می‎گوید، ایمان دارد و رابطه میان رهبر و ملت وفاداری میان این دو طرف برای پیروزی انقلاب کفایت می‎کند؛ حتی معارضان در خارج از کشور نیز با ملت ارتباط داشته و به حمایت از انقلابیان می‌پردازند؛ این مساله در سایر انقلاب‎ها دیده نمی‎شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha