پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ عبدالله الدقاق

حوزه/نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران گفت: آل خلیفه بهتر است به سرنوشت صدام به خوبی بنگرد؛ صدامی که صدها هزار تن از ملت عراق را آواره و حبس و شکنجه کرد و در اوج ذلت و خواری از یک حفره خارج شد و در برابر چشم مردم به دار کشیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله الدقاق امروز در مراسم ششمین سالگرد انقلاب بحرین در مدرسه امام خمینی(ره) قم برگزار شد،با بیان این مطلب که ملتی که شهید تقدیم می‎کند قطعا به پیروزی می‎رسد گفت: قطعا ملتی که چنین مادران شهدایی دارد و ملتی که به خداوند توکل کرده و رهبری عالم و فقیهی چون آیت‎الله شیخ عیسی قاسم دارد به پیروزی خواهد رسید.
نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران اظهارکرد: سنت زندگی در این دنیا بر تغییر استوار است و ملتی که عزم و اراده تغییر دارد ملتی زنده به شمار می‎رود.
وی گفت: نظام بحرین به ظلم و ستم علیه ملت پرداخته و مطمئنا شامل آیات قرآن و احادیث نبوی مبنی بر عذاب الهی می‎شود و در دنیا و آخرت با عذاب مواجه خواهد شد.
نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران تصریح کرد: آل خلیفه بهتر است به سرنوشت صدام به خوبی بنگرد؛ صدامی که صدها هزار تن از ملت عراق را آواره و حبس و شکنجه کرد و در اوج ذلت و خواری از یک حفره خارج شد و در برابر چشم مردم به دار کشیده شد.
مدیر مدرسه علمیه بحرینی‎ها در ایران اظهارکرد: معمر قذافی که به صورت مستمر به ملت توهین می‎کرد سرنوشت سیاهی در انتظارش بود؛ ما نمی‎خواهیم اوضاع کشور به وضع بی بازگشت مواجه شود؛ هیچ حاکمی نمی‎تواند با ظلم و ستم علیه ملت در قدرت باقی بماند و مطمنا در زباله دان تاریخ خواهد افتاد. 
وی افزود: هر حاکمی که به ظلم و ستم علیه مردم بپردازد در سرنگونگی نظام خود تعجیل کرده است؛ این معادله سنتی و تاریخی است که هیچ شک و تردیدی در آن نیست؛ حاکمان بحرین نیز اگر بخواهد اوضاع از دست آنها خارج نشود باید درس عبرت بگیرند و عاقلانه بیاندیشند.
حجت الاسلام والمسلمین دقاق اظهارکرد: هر ملتی که صبر و بصیرت دارد بدون شک به پیروزی خواهد رسید؛ ملت بحیرن نیز بسیار بزرگ و شجاع و رشید است و قطعا به حق خود خواهد رسید؛ خداوند یک همبستگی را میان ملت و شیخ عیسی قاسم بوجود آورده است و ملت مومن و انقلابی بحرین نیز به حمایت از رهبر خود می‎پردازد.
وی در پایان گفت: اوضاع بحرین در حال التهاب بیشتر است و نظام به بحران آفرینی می‎پردازد و ما در آستانه ششمین سال انقلاب خود هستیم و در حال نظامی سازی جامعه هستیم که قطعا به نفع نظام و ملت نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha