پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
داعش مسلمانان شناخته شده استرالیایی را هدف قرار داد

حوزه/گروهک تروریستی داعش در جدیدترین ویدئویش رهبران مسلمان استرالیا را به دلیل نداشتن ایدئولوژی افراطی و رد خشونت به نام اسلام در زمره دشمنانش قرار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از businessinsider، گروهک تروریستی داعش در جدیدترین ویدئویی که در اینترنت منتشر ساخته، رهبران مسلمان در استرالیا را هدف حمله قرار داده و آنان را در زمره دشمنانش ذکر کرده است.

این گروهک تروریستی در ویدئویی تازه شخصیت‌های مسلمان استرالیایی از جمله شیخ شادی السلمیان  دبیر کل شورای ائمه جماعات استرالیا، شیخ احمد عبدو و ابراهیم ابومحمد مفتی اعظم استرالیا را به دلیل نداشتن ایدئولوژی افراط‌گرایی و مخالفت با خونریزی به نام اسلام، در زمره دشمنان خود قرار داده است.

در این ویدئوی 25 دقیقه‌ای با عنوان «جنگ با رهبران کفر» داعش از پیروانش می‌خواهد این «همدستان، خبرچینان و مرتدان» را به قتل برسانند زیرا آن‌ها با خشونت به نام اسلام مخالف هستند.

این گروهک تروریستی همچنین در این ویدئو با سوءاستفاده از آیات قرآنی، کشتن بی‌گناهان را تبلیغ کرده است.

در ماه نوامبر سال گذشته نیز داعش در یک ویدئوی تبلیغاتی، یک هواپیمای جت مسافربری کوانتاس، فرودگاه ملبورن و کلیسای جامع سنت پل را در استرالیا از اهداف بالقوه پیروانش عنوان کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha