چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پروفسور کوانگ سو پارک، مدیر مرکز پژوهشی مطالعات ادیان دانشگاه ونک وانگ کره جنوبی

حوزه/ مدیر مرکز پژوهشی مطالعات ادیان دانشگاه ونک وانگ کره جنوبی نشست های علمی در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» پروفسور کوانگ سو پارک، مدیر مرکز پژوهشی مطالعات ادیان دانشگاه ونک وانگ کره جنوبی و استاد دپارتمان مطالعات بودیسم این دانشگاه، چند روزی است به‌منظور گفت‌وگوهای مختلف و دوجانبه در دانشگاه ادیان و مذاهب حضور دارد و در طی این مدت دیدارهایی با اعضای گروه‌های آموزشی و پژوهشی ادیان شرق داشته است.

مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه در ادامه برنامه‌های اختصاصی این استاد دانشگاه ونک وانگ کره‌جنوبی، دو برنامه و نشست عمومی برای سخنرانی ایشان در جمع دانشجویان و سایر اعضای هیئت علمی فراهم دیده است.

این استاد مطالعات بودیسم که معاونت انجمن تاریخ ادیان کره جنوبی را نیز بر عهده دارد، امروز در نشستی  که ساعت 10:30 در سالن شهیدبهشتی برگزار خواهد شد نظرات خود را پیرامون «زمینه‌های گفت‌وگوی اسلام و بودیسم» با دانشجویان و اساتید دانشگاه در میان خواهد گذاشت.

همچنین این فارغ التحصیل دکتری فلسفه بودیسم از دانشگاه ویس کنزین مدیسون آمریکا در نشستی دیگر که ساعت 10:30 تا دوازده روز چهارشنبه 27بهمن در همان مکان  برگزار خواهد شد  به «وضعیت دین بودا در کره جنوبی» خواهد پرداخت.

گفتنی است: پروفسور کوانگ سو پارک، عضو فعال و بین‌المللی در مسئله صلح و گفت‌وگوهای دینی است که در بسیاری از کنفرانس‌های بین‌المللی با موضوع صلح و گفت‌وگوی دینی شرکت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha