سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معاونان تهذیب

حوزه / سرپرست اداره برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه، از برگزاری پانزدهمین گردهمایی و هم اندیشی معاونان تهذیب در شهر ری خبرداد.

حجت الاسلام علیرضا باهوش در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»،  با اعلام این مطلب اظهارداشت: این هم اندیشی به روال گذشته، با هدف تبیین برنامه‌های معاونت تهذیب حوزه های علمیه و همچنین بررسی راهکارهای  ترویج مبانی اخلاقی و تهذیبی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، با اشاره به اهداف این نشست افزود:  موضوع اصلی این هم اندیشی در خصوص «ضرورت کار تشکیلاتی ، الزامات و اقتضائات آن» خواهد بود.

وی  تصریح کرد: بررسی عملکرد معاونان تهذیب استانی در بخش های مختلف از دیگر محورهای دهمین گردهمایی معاونان تهذیب استان‌های کشور خواهد بود.

حجت الاسلام باهوش با بیان اینکه این گردهمایی به مدت 2روز خواهد بود ، بیان داشت: در روز اول این گردهمایی برنامه های متنوعی چون سخنرانی استاد رشاد و حجج الاسلام و المسلمین حسینخانی، ملکی و علیرضا پناهیان در نظرگرفته شده است .

وی ادامه داد: روز دوم و اختتامییه این نشست نیز با سخنرانی و درس اخلاق حجت الاسلام و المسلمین صدیقی ، عضو شواری حوزه تهران و امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، در پایان خاطرنشان ساخت: پانزدهمین  نشست از سلسله نشست های دانش افزایی و هم اندیشی معاونان تهذیب استان های کشور 27 و 28 بهمن ماه سال جاری در حوزه علمیه عبدالعظیم (ع) شهرری  برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha