جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رونق صنعت لباس‌های اسلامی و محجبه در استرالیا

حوزه/درحالی که سناتورهای افراط‌گرای استرالیایی در پی ممنوع ساختن حجاب در این کشور هستند، دست اندرکاران تجارت لباس‌های اسلامی می‌گویند که این صنعت هم چنان شکوفا و پررونق است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، به رئیس یک شرکت صادرکننده لباس‌های محجبه و اسلامی در استرالیا در مصاحبه‌ای گفت که با وجود تبلیغات منفی سیاستمدارانی که خواستار ممنوعیت پوشیه و برقع هستند، صنعت تجارت لباس‌های حجابی و اسلامی در این کشور شکوفا و پررونق است.

درحالی که سناتورهای راستگرای افراطی در استرالیا مانند پائولین هنسون و جکی لامبی در این کشور کمپینی برای ممنوعیت پوشش اسلامی و حجاب در ساختمان‌های دولتی و جامعه تشکیل داده‌اند، طارق هوچر مدیر «خانه حجاب» استرالیا معتقد است که صنعت چند میلیون دلاری لباس‌های محجبه در این کشور رشد قابل توجهی داشته است.

وی امروز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: فروش لباس‌های محجبه صرف نظر از تبلیغات منفی سیاستمدارانی چون جکی لامبی و پائولین هنسون بسیار قدرتمندانه در حال توسعه است.

اشتغال زایی صنعت لباس‌های اسلامی در استرالیا

هوچر با بیان اینکه سیاستمداران تحریک نفرت می‌کنند گفت: درحالی که سیاستمداران وقت‌شان را به بحث‌های نفرت‌محور و جاهلانه تلف می‌کنند، ما سرگرم اشتغال زایی، تولید و حمایت از جوامع محلی هستیم. ما ارزش صادرات استرالیا را بالا برده‌ایم.

هوچر افزود: به ما باید غبطه خورده شود. استرالیا باید به کاری کا ما می‌کنیم افتخار کند. اما در عوض همه از سیاستمداران گرفته تا عده‌ای از اعضای جامعه تمایل دارند که به دیده جهل کامل به فعالیت‌های ما بنگرند.

به گفته هوچر شرکت «خانه حجاب» که در سمیت فیلد در جنوب غربی سیدنی واقع شده 15 کارمند با پیشینه‌های مختلف را استخدام کرده و انتظار گردش مالی سالانه 5 میلیون دلاری دارد.

این شرکت محصولاتش را به ایالات متحده، سنگاپور، کانادا و انگلستان صادر می‌کند.

در نوامبر سال 2015، پلیس پلیس استرالیا به حجاب خانه در سیدنی حمله کرده بود زیرا 5 افسر پلیس به اشتباه لباس‌های آن را با پرچم داعش اشتباه گرفته بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha