شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 408677
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
کمیسیون سیاست

حوزه / دبیر کمیسیون حوزه انقلابی با نگاه به عرصه سیاست در همایش شاخصه های حوزه انقلابی گفت: طلاب و اساتید باید با بینش صحیح سیاسی و بصیرتی، در رفع نیازهای جامعه و شبهات تاثیر گذار باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، محبوبه زلفی زاده در همایش تبیین شاخصه های حوزه انقلابی و در کمیسیون حوزه انقلابی با نگاه در عرصه سیاست با توجه به بیان مقام معظم رهبری در انقلابی ماندن حوزه های علمیه به عنوان متولیان امر در این عرصه گفت: باید طلاب و اساتید نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی روز آگاه شوند تا بتوانند با بینش صحیح سیاسی و بصیرتی، در رفع نیازهای جامعه و شبهات تاثیر گذار باشند.

برگزاری تریبون های آزاد با موضوعات روزآمد، توانمندسازی اساتید، بررسی جریان های معاند نظام اسلامی، فعالیت در فضای سیاسی سایبری، تربیت هادیان سیاسی مدارس، نظارت بر فعالیت های سیاسی مدارس، از مباحث و راهکارهای پیشنهادی کمیسیون سیاست در همایش تبیین شاخصه های حوزه انقلابی بود.

گفتنی است، همایش یک روزه تبیین شاخصه های حوزه انقلابی به همت اداره فرهنگی خواهران معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان با حضور حجت الاسلام و المسلمین نوائی، معاون فرهنگی اجتماعی این حوزه، مسئولان فرهنگی و مدیران مدارس علمیه خراسان، در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha