سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز

حوزه/ مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: مراسم قرعه‌کشی مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز، پنجشنبه ۲۸ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهدی قائم‌پناه با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز در سطح استان اظهار کرد: بیش از 12 هزار نفر در شهر قم و سایر بخش‌های استان در این مسابقه شرکت کردند.

وی افزود: برگه‌های ممتحنین تصحیح و سطح‌بندی آنها انجام شده تا بر اساس امتیازات کسب شده، در قرعه‌کشی شرکت داده شوند.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه همه کسانی که از 30 امتیاز این مسابقه، حداقل 20 امتیاز کسب کرده باشند در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند گفت: سطح‌بندی شرکت‌کنندگان در چهار بخش صورت گرفته و افراد سطح یک در قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو پراید وارد می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جایزه خودرو سواری تنها به یک نفر تعلق می‌گیرد، سایر افراد سطح یک بعد از قرعه‌کشی اول، به سطح دوم منتقل می‌شوند و این روند تا سطح چهارم ادامه می‌یابد.

قائم‌پناه خاطرنشان کرد: سطح دوم مربوط به 22 جایزه 10 میلیون ریالی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، سطح سوم برای جایزه 3 میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس و سطح چهارم مربوط به جوایز نقدی و غیر نقدی دیگری است که در مجموع تعداد آنها به 101 جایزه می‌رسد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی در روز پنجشنبه 28 بهمن ماه عنوان کرد: این مراسم قرار بود همزمان با 22 بهمن ماه برگزار شود اما به دلیل استقبال گسترده مردمی، تصحیح و سطح بندی برگه های آزمون به طول انجامید.

وی افزود: مراسم قرعه کشی مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز، ساعت 19 روز پنجشنبه برگزار و از سیمای مرکز قم (شبکه نور) به صورت زنده پخش می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha