جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فیلم کوتاه

حوزه/ حجت الاسلام انتظاری از تولید و پخش فیلم کوتاه «آشنایی با زندگی طلبگی» خبر داد و گفت: این فیلم در مساجد و مدارس برای دانش آموزان به نمایش در می آید تا افراد با حوزه و زندگی طلبگی آشنا شده و جذب حوزه شوند.

حجت الاسلام هادی انتظاری، مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر اسدآباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان گفت: با توجه به کمبود جمعیت و آسیب های این مساله در جامعه باید نظام پذیرس حوزه های علمیه با قاعده و نظام مند جلو برود.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان که دانشگاه ها به راحتی نیرو جذب می کنند و همچنین افزایش علوم در دانشگاه ها و نهاد های علمی، حوزه های علمبه باید فکری به حال جذب نیروی مناسب در حوزه را کند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر اسد آباد یکی از راه های مهم در تربیت طلبه را تاسیس مدارس دانش آموزی با رویکرد حوزوی دانست و گفت: یکی از راه های شناساندن حوزه علمیه به نسل جدید تاسیس مدارس حوزوی است که می تواند نوجوانان را با شاکله حوزوی بار بیاورد.

وی در ادامه از تشکیل ستاد پذیرش طلبه با عنوان کار گروه هدف در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر اسد آباد خبر داد و گفت: طلبه ها و مبلغین مدرسه را به مدارس جهت تبلیغ پذیرش حوزه اعزام می کنیم.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر اسد آباد ادامه داد: برای مبلغین کلاس تبیین و روشنگری نحوه تبلیغ و جذب حوزه های علمیه برگزار شده و طی جلساتی که با مسوولین سپاه و طرح صاحین شهر اسد آباد داشتیم مبلغین به جلسات طرح صالحین اعزام شدند.

حجت الاسلام انتظاری از تولید و پخش فیلم کوتاه «آشنایی با زندگی طلبگی» خبر داد و گفت: فیلم کوتاهی با عنوان «آشتایی با زندگی طلبگی» تولید و در مساجد و مدارس برای دانش آموزان به نمایش در می آید تا افراد با حوزه و زندگی طلبگی آشنا شده و جذب حوزه شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلساتی  با مربیان پرورشی و مشاورین تحصیلی آموزش و پرورش شهر، خاطرنشان کرد: برای تبیین بهتر جایگاه حوزه در نظام آموزش و پرورش جلساتی با مربیان پرورشی و مشاوره شهر برگزارشد تا آنها بتوانند با تبلیغ چهره به چهره افراد را به حوزه های علمیه جذب کنند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر اسد آباد در پایان با اشاره به اهمیت تحول در حوزه های علمیه گفت: به لطف خداوند متعال و تذکر به موقع رهبر معظم انقلاب در راستای تحول در حوزه های علمیه ضرورت این مساله به خوبی درک شده است و به حول و قوه الهی مسئولین حوزه در راستای تحقق این امر آستین همت را بالا زده ایم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha