پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرباز طلبه

حوزه/ تیپ امام جعفرصادق(ع) برای موفقیت در اجرای به موقع برنامه های آموزشی نیروها، نیازمند حمایت جدی از سوی نهادهای بکارگیرنده طرح سرباز طلبه و ستاد نیروهای مسلح دارد.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر در دهمین نشست ستادکل نیروهای مسلح با مرکز مدیریت حوزه های علمیه و تجلیل از خادمان اعزام طلاب و روحانیون به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی که درساختمان منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه در قم برگزار شد خواستار توجه بیشتر در نحوه بکار گیری طلاب سرباز از لحاظ جایگاه علمی طلبه، ارزیابی از حضور طلاب در مراکز مربوطه، پذیرش افراد در مسائل سیاسی و رتبه بندی علمی مراکز بکار گیرنده شد.   

فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه از جمله شرایط تشکیل پرونده برای سرباز طلبه در تیپ، صحت قرائت نماز، مسائل شرعی و قرائت قرآن است افزود: تیپ، آماده آموزش سربازان طلبه برای 15روز به تعداد 120 نفر را دارد .

وی بابیان اینکه در حاضر یکی از برنامه های تیپ آموزش یک هزارو 700 نفر است، عنوان کرد: براساس زمان بندی صورت گرفته در تیپ امام صادق(ع) قرار است دورهای آموزشی آنها به اتمام برسد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر گفت: تیپ امام جعفرصادق(ع) برای موفقیت دراجرای به موقع برنامه های آموزشی نیروها، نیازمند به حمایت جدی از سوی نهادهای بکارگیرنده طرح سرباز طلبه و ستاد نیروهای مسلح است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha