پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: با مقایسه و ارزیابی منصفانه بین دیروز و امروز می‌بینیم که خدمات و دستاوردهای انقلاب در مناطق مختلف کشور افتخارآفرین بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های مخابرات، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند است به طوری که ما هرچه داریم از برکات انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های امروز کشور و استان به هیچ‌وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما از کمترین امکانات رفاهی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی و خدماتی محروم بودیم اما اکنون به برکت انقلاب و نظام اسلامی شاهد توسعه خدمات در تمام مناطق شهری و روستایی هستیم.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه هیچ انقلابی در دنیا عظمت ایران را ندارد، چرا که انقلاب اسلامی نشأت‌گرفته از اسلام، حمایت مردم و رهبری الهی است، گفت: با پیروزی انقلاب و روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی ایران با هدف خدمات‌رسانی به مردم و جبران عقب‌ماندگی‌ها و محرومیت‌ها در شهرها و روستاها، شاهد این هستیم که خدمات در خور توجهی به اقشار مردم ارائه ‌شده است.

وی بادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی منابع ثروت این کشور ثروتمند را قدرت‌های چپاولگر و زورگوی جهانی مانند آمریکا و انگلیس به یغما می‌بردند و باقیمانده آن صرف شاه و دربار می‌شد، لذا از عمران و آبادانی کشور خبری نبود.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: در زمان حکومت پهلوی محرومیت نه تنها در روستاها، بلکه در بسیاری از شهرهای کشور وجود داشت و غبار محرومیت همه جا را فرا گرفته بود، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی خدمت رسانی به اقشار مختلف به ویژه روستاییان در دستور کار نظام اسلامی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به خدمات ارائه ‌شده در مناطق محروم و روستایی در سال‌های قبل و پس از انقلاب اسلامی گفت: در طول 38 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی و با وجود تحریمو اعمال فشارهای وارده از سوی دشمنان، خدمات چشمگیری در گوشه و کنار کشور به ویژه در مناطق روستایی ارائه ‌شده است که این دستاوردها و خدمات در روستاها چشمگیر بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha