شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی ابطحی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابطحی، ۱۰ اسفند ماه را آخرین مهلت پذیرش حوزه خواهران اعلام کرد و گفت: در مجموع ۷ هزار و ۵۰۰ طلبه در حوزه علمیه خواهران اصفهان مشغول به تحصیل هستند و تا کنون حدود ۵ هزار طلبه نیز فارغ التحصیل شده‌اند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی ابطحی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان  در رابطه با پذیرش خواهران طلبه برای سال تحصیلی جدید 96-97 عنوان کرد : متقاضیان و علاقه مند به تحصیل علوم حوزوی تا 10 اسفندماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه www.whc.ir اقدام به ثبت نام کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حوزه علمیه استان اصفهان در سطوح سه گانه حوزه ثبت نام می کنند که به فارغ التحصیلان سطح 2 حوزه مدرک لیسانس و به همین ترتیب به فارغ التحصیلان سطح 3 و 4، فوق لیسانس و دکتری اعطا می گردد.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان خاطرنشان کرد: مدرک فارغ التحصیلان حوزه خواهران همانند مدرک معتبر دانشگاهی است و دانش آموختگان می توانند برای استخدام در مراکز مختلف از این مدرک استفاده کنند.

وی پیرامون نحوه تحصیل طلاب عنوان کرد: تحصیل به 3 صورت حضوری پاره وقت و حضوری تمام وقت و نیمه حضوری انجام می شود که در شیوه تحصیل حضوری پاره وقت برنامه درسی همانند تمام وقت برای دارندگان دیپلم یا بالاتر 190 واحد درسی است.

حجت الاسلام والمسلمین ابطحی در ادامه افزود: طول دوره تحصیلی محصلین حضوری پاره وقت  حداقل 14 و حداکثر 18 نیمسال تحصیلی و صرفا روزانه(بدون خوابگاه) است که در این شیوه تحصیلی کلاس ها معمولا در نوبت عصر تشکیل می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان در توضیح نحوه ویرایش اطلاعات متقاضیان پس از ثبت نام نهایی اظهار کرد: داوطلبانی که ثبت نام کرده و دارای کد ثبت نام هستند می توانند تا 5 اردیبهشت 96 با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

وی در پایان با اشاره به این که پذیرش طلاب منوط به احراز صلاحیت های فکری اخلاقی و رفتاری از طریق مصاحبه و تحقیق است، ابراز داشت: در مجموع ۷ هزار و ۵۰۰ طلبه در حوزه علمیه خواهران اصفهان مشغول به تحصیل هستند و تا کنون حدود ۵ هزار طلبه نیز فارغ التحصیل شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha