جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: باید حرمت مراجع و علما که باعث افتخار شهر قم و نظام اسلامی هستند حفظ شود و دغدغه های آنان نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی در طرح ها و برنامه ریزی ها رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: قم حرم اهل بیت(ع) است و وجود حوزه های علمیه و مراجع عظام تقلید همگی گواه بر این است که این شهر مورد عنایت خود اهل بیت(ع) است.
امام جمعه قم افزود: این شهر اقتضائات و ظرفیت هایی دارد که باید به خوبی از آن ها استفاده شود.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: انتظار می رود مباحث و طرح های فرهنگی در این شهر فراتر از آنچه که است پیگیری و اجرایی شود.
وی اظهار داشت: رعایت مقتضیات شهر قم توسط یک مسئول باعث توفیقات بیشتر آن مسئول خواهد شد و انتظار می رود فعالیت های جدید انجام و گام های بیشتری توسط اداره فرهنگ و ارشاد استان قم برداشته شود.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان با تاکید بر حفظ حرمت و رعایت دغدغه های فرهنگی مراجع و علما گفت: باید حرمت مراجع و علما که باعث افتخار این شهر و نظام اسلامی هستند حفظ شود و دغدغه های آنان نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی در طرح ها و برنامه ریزی ها رعایت شود.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha