شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مسلم لاله زاری

حوزه / معاون قرآن و عترت حوزه علمیه یزد از رقابت ۲۰۰ نفر از روحانیون وطلاب یزدی در مسابقه حفظ موضوعی قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام مسلم لاله زاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ به برگزاری آزمون حفظ موضوعی قرآن کریم با حضور روحانیون، طلاب و خانواده های آنان اشاره کرد و گفت: این مسابقه صبح فردا پنج شنبه(28 بهمن ماه)در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد در خصوص تعداد شرکت کنندگان این مسابقه گفت: در این مسابقه 200نفر شرکت کننده به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد 50نفر از مدارس علمیه استان یزد و مابقی از شهرستان یزد هستند.

وی به مکان برگزاری این مسابقه در استان یزد اشاره و عنوان کرد: طلاب و روحانیون شهرستان یزد در مدرسه علمیه مصلی و همچنین طلاب و روحانیون استان یزد با همکاری هایی که با اداره اوقاف صورت گرفت ، محل آزمون طلاب به علت مشکلات در رفت و آمد آنها در مدارس علمیه هر شهرستان خواهد بود.

حجت الاسلام لاله زاری افزود: قرار است از طرف مرکز امور قرآنی اداره اوقاف به 20 بصورت قرعه کمک هزینه عتبات عالیات و از سوی حوزه علمیه یزد نیز به 14نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شود و همچنین مدارس علمیه نیز هر کدام با انتخاب نفرات برتر ، از برگزیدگان تقدیر خواهند کنند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha