جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردوی راهیان نور

حوزه / حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به ظرفیت های معنوی و فرهنگی بالای راهیان نور، گفت: برنامه راهیان نور نوعی ادای دین به حماسه آفرینان دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز درک دوره توجیهی اعزام روحانیون به کاروان های راهیان نور که  در سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزارشد اظهار داشت: نظام  جمهوری اسلامی ايران پس از استقرار و طی حيات 38 ساله خود، به رغم همه  محدوديتها، تحريمها، و فشارهای خارجی و انواع توطئهها، توانست محکم و استوار به حرکت خود ادامه دهد و خدمات ارزشمندی  به ملت ايران ارائه نماید.

وی افزود: انقلاب اسلامی ايران آغاز تحولاتی جدی و مهم نه تنها در داخل كشور، بلكه در منطقه و جهان شد و بسیاری از معادلات سياست‌مداران جهان را برهم زد و خواب ابرقدرت ها را آشفته ساخت.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به انواع توطئه ها علیه ارزش های متعالی اسلام، خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هستند که ارزشهایی را در جامعه کمرنگ نمایند، اما خوشبختانه نقشه های شوم آنها با تفکر بسیجی خنثی شده است.

وی در ادامه به ظرفیت های معنوی و فرهنگی بالای راهیان نور اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه راهیان نور نوعی ادای دین به حماسه آفرینان دفاع مقدس است.

حجت الاسلام مصطفایی ادامه داد: راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است که با استفاده از آن می توان ارزش های دفاع مقدس از قبیل روحیه شهادت طلبی، خلوص و جهاد را در جامعه ترویج و گسترش داد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، نقش روحانیون در کاروان های راهیان نور را اثرگذار دانست و بیان داشت: شما روحانیون که با نسل نوجوان و جوان در ارتباط هستید، تلاش نمایید که حماسه سازی رزمندگان، شهدا و جانبازان را به خوبی تبیین نمایید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha