چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تاکید کرد: حوزویان و متولیان فرهنگی باید تلاش کنند تا جوانان مومن، انقلابی و ولایی جذب حوزه علمیه شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، شامگاه چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پذیرش جدید علاقمندان ورود به حوزه که در بیت نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه خرم آباد برگزار شد با بیان این که حوزویان و متولیان فرهنگی باید تلاش کنند تا جوانان مومن، انقلابی و ولایی جذب حوزه علمیه شوند، گفت: حوزه های علمیه و تربیت طلاب مهذب و توانمند نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند، لذا باید در جهت جذب کمی و کیفی افراد توانمند به حوزه قدم های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به آثار و برکات حوزه های علمیه در گسترش آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع، بیان داشت:مراکز حوزوی و وجود طلاب در شهرها و مناطق مختلف موجب ارتقاء فرهنگ و بصیرت دینی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه اگر متولیان و اساتید حوزه با دلسوزی در خصوص جذب جوانان مومن و انقلابی به مدارس علمیه تلاش کنند می توانیم در جهت تعمیق و گسترش حوزه انقلابی همت داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر در این راستا همتی جهادی داشته باشیم قطعا شاهد حوزه های پویا، انقلابی و مثمر خواهیم بود که بتوانند عالمانی مهذب و توانمند برای تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و مکتب علوی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه باید همه تمهیدات لازم برای اطلاع رسانی جوانان علاقمند به حوزه برنامه ریزی و اجرا شود، یادآور شد:در این خصوص باید دستگاه های دینی و فرهنگی با تعامل و همکاری بتوانند در جهت جذب حداکثری حوزه وظایف و رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند.

برپایه این گزارش، در پایان این جلسه وظایف و رسالت های حوزویان، مبلغان، دستگاه های دینی و فرهنگی و ... به آنان اعلام و مصوب شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha