پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید مهدی خضری

حوزه / حجت الاسلام خضری در جمع طلاب قزوین، ولایتمداری را بارزترین پیام حضرت فاطمه زهرا (س) خواند و گفت: ایام فاطمیه زمان تجدید بیعت با ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام سید مهدی خضری، در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که با حضور طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) برای ما الهام بخش بوده و تبیین سیره آن حضرت باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از وجود نبوت و امامت اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: ایام فاطمیه نمونه ای از تجدید بیعت با ولایت است.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: باید پیام حضرت فاطمه زهرا(س) برای مردم و جوانان، به‌ ویژه برای بانوان به ‌خوبی تبیین شود که در این راستا  مجالس عزاداری نقش مهمی داشته و باید در جهت تبیین سبک و سیره و روش زندگی فاطمه زهرا(س) در این مجالس گام برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: زندگی کوتاه اما با برکت حضرت فاطمه الزهرا(س) درس‌ های بزرگی از بخشش، پاکدامنی، عفاف، متانت، صبر و تابع ولایت بودن را برای همه ما به یادگار نهاده که نشان از شخصیت ممتاز این بانوی پاک دو عالم است.

حجت الاسلام خضری  اظهار کرد:  فاطمه ‌زهرا(س) منشأ نور است و برای رسیدن به نور و درک عظمت آن حضرت باید نورانی شد که لازمه آن معنویت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha