پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی /رئیس سازمان اوقاف کشور

حوزه/ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اهتمام به قرآن و عمل به دستورات آسمانی این کتاب، عامل اقتدار نظام اسلامی و یکی از نعمت‌های الهی برای ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی صبح امروز در مراسم آغازین آزمون نهایی کتبی پنجمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم که در مصلی قدس قم برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کتاب آسمانی ماست و انسان را در مسیر صحیح هدایت قرار می‌دهد؛ در آیات وحی می‌خوانیم که قرآن بشریت را به صراط مستقیم یعنی مطمئن‌ترین راه راهنمایی می‌کند.

وی افزود: یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند و یکی از عوامل بزرگ اقتدار ملت مسلمان ایران و نظام جمهوری این است که در این کشور، اهتمام جدی نسبت به مسئله قرآن وجود دارد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم دشمنان ما را از مسیر اصلی‌مان منحرف کنند، گفت: مهمترین گزینه ما برای مقابله با دشمن، قرآن کریم و تمسک به این کتاب الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان ابراز داشت: امیدواریم خداوند توفیق عنایت کند تا همگی در مسیر صحیح قرآن گام برداریم و بتوانیم در عمل به دستورات الهی، پیشقدم باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha