شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: وجود ولایت فقیه در جامعه یک نعمت الهی بوده و این اصل همواره موجب وحدت و انسجام جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) اظهار داشت: ولایت فقیه مهمترین رکن نظام اسلامی است و توانسته تا امروز انقلاب را استوار نگه دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در مسائلی که پیش می آید همه ما به ولی فقیه مراجعه می کنیم و ایشان با  تدابیر حکیمانه، کشور را به  سمت پیشرفت، اقتدار و توسعه هدایت می کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: هر نوع  تفرقه با مراجعه به بیانات و اشارات و روش و سیره  ولی امر در جامعه اسلامی بر طرف می شود و اختلاف قابل توجه در جامعه ما وجود ندارد.

حجت الاسلام  والمسلمین عباسی به  بیانات رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر اشاره کرد و بیان داشت: اگر چنانچه در جامعه اسلامی اختلافی باشد با وجود رهبری فقیه، عادل و مدیر و مدبر قابل رفع بوده و اثر نامطلوبی نخواهد داشت.

 وی، مطرح کردن آشتی ملی را یک بحث انحرافی خواند و بیان داشت: مردم ایران در مواقعی با هم در همه  صحنه ها حضور داشته و هیچ تردیدی به خود راه نمی دهند و همیشه حضوری بانشاط داشته و خواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: القا کردن آشتی ملی پیام روشنی بر وجود اختلاف در جامعه دارد و این موجب سوء استفاده دشمنان داخلی و خارجی می گردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha