پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فراخوان دوازدهم

حوزه/ مسئول دبيرخانه آثار پژوهشي حوزه علمیه خراسان با اشاره به ارزيابي بيش از ۸۵ درصد آثار ارسالي به فراخوان دوازهم آثار پژوهشی این حوزه، از برگزاری همایش تجلیل از برترین های این عرصه در اسفند ماه خبر داد.

احمدرضا قوامي دربندي در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اعلام این خبر گفت: فراخوان آثار پژوهشي حوزه خراسان در حالي دوازدهمين سال خود را سپري مي‌كند كه اين دوره تفاوت‌هاي اساسي نسبت به ساير دوره‌ها داشته كه از آن جمله سرعت بخشيدن به ارزيابي آثار رسيده به فراخوان در عين رعايت دقت لازم بوده است.

وی با اشاره به دقت در ارزيابي‌ آثار، ابراز داشت: در حال حاضر بيش از 85 درصد آثار به دقت ارزيابي شده كه اين درصد ارزيابي در بازه زماني كوتاه نسبت به سال‌هاي گذشته بي‌سابقه است.

مسئول دبيرخانه آثار پژوهشي حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه تفاوت ديگر اين فراخوان اين است كه در دو رده حمايتي(میان مدارس) و رقابتی(میان آثار چاپ شده) برگزار مي‌شود، اظهار داشت:  هدف ما در حوزه حمايتي، تشويق و ترغيب طلاب به امر پژوهش بوده و در حوزه رقابتي نیز شناسايي و تجليل از  پژوهشگران خراساني مد نظر است.

قوامي دربندي ادامه داد: برنامه‌ريزي دقيق همراه با سرعت كار بالا همه سعي و تلاش اين دبيرخانه است كه در واقع جامه عمل پوشاندن به مديريت جهادي در دور جديد فعاليت‌هاي دبيرخانه آثار پژوهشي مي باشد.

وی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از آثار فراخوان یازدهم و دوازهم در اسفند 95 برگزار می شود، گفت: سیزدهمین فراخوان نیز در سال 1396 اعلام و در همان سال همايش تجليل از برترين‌هاي آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha