جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب تهذیبی

حوزه/ مدیر مطالعات تهذیبی و تربیتی معاونت تهذیب حوزه گفت: به همت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کتاب نقش تربیتی مدیران در مدارس علمیه به قلم استاد هادی حسین خانی تالیف و منتشر شد.

حجت الاسلام کاظم علیمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: کتاب «نقش تربیتی مدیران در مدارس علمیه» به تلاش دوساله حجت الاسلام و المسلمین حسین خانی (معاون سابق معاونت تهذیب حوزه) و با هدف معرفی مدیران موفق حوزه‌های علمیه و بیان روش‌های آنان در تربیت طلاب و الگوسازی برای مدیران حوزه‌های علمیه سراسر کشور تهیه و از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

وی افزود: در این کتاب، الگوهایی از نقش تربیتی مدیران مدارس علمیه در قالب ابعاد معنوی ـ اخلاقی، شناختی، عاطفی و رفتاری ارائه شده و ذیل هر عنوان نیز نکته‌هایی از سخن و سیره بزرگان و مدیران موفق گذشته و حال حوزه‌های علمیه آورده شده است.

حجت الاسلام علیمحمدی ادامه داد: کتاب در پنج فصل تدوین شده است و در آن به الگوهایی نظیر آیت‌الله حائری یزدی، آیت‌الله محمد کوهستانی، آیت‌الله خراسانی، آیت‌الله شهید بهشتی، آیت‌الله ایازی، آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله مجتهدی تهرانی، آیت‌الله شهید قدوسی، آیت‌الله فاضل استرآبادی و آیت‌الله باقری بنابی اشاره شده است.

همچنین علاقه مندان به این کتاب می توانند جهت تهیه آن به معاونت تهذیب حوزه های علمیه واقع در خیابان شهدا کوچه 37 پلاک 16 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02537841684 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha