جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 408945
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
انجمن علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن در کنفرانسی که به مناسبت روز شهید برگزار شد، تاکید کرد: کشور برای ساختن پل عبور به آینده، نیازمند ایثار و شهادت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن در کنفرانسی که به مناسبت روز شهید برگزار شد، تاکید کرد: کشور برای ساختن پل عبور به آینده نیازمند ایثار و شهادت است.

این انجمن اشاره کرد: جانفشانی های شهدا مایه تدوام زندگی ملت ها، امت ها و استقلال، حاکمیت و آزادی آن هاست و سلاحی است برّان در رویارویی با متجاوزان و ستیزه جویان.

 شیخ شمس الدین شرف الدین رئیس انجمن علمای یمن با طرح این سوال که چگونه ممکن است وضعیت مردم را از ظلم، سیاهی، سلطه گری، تکبر، بردگی مردم، سوء استفاده و استعمار تغییر دهیم؟ تصریح کرد: راه رسیدن به این هدف در بخشش، تلاش و شهادت در راه خداست.

"طه الحاضری" پژوهشگر تفکر اسلامی نیز   گفت : اگر مردم همگی بسیج شوند، پیروزی نزدیکتر می شود و صرف زمان و هزینه در مبارزه با تجاوز سعودی کمتر می شود.

"بشری المحطوری" فعال فرهنگی گفت: تصاویر جنایت های سعودی که آخرین آن در حق زنان عزادار صورت گرفت برای تحریک احساسات و بسیج کردن ما به سمت جبهه های جنگ کافی است. این تصاویر به ویژه تصاویر بمباران مراسم عزاداری زنان ظلم های اسف بار و دردآور را بازتاب می کند . وی با بیان اینکه این جنایت ها سنگ را هم تکان می دهد، خواستار حضور در جبهه های جنگ شد.

در پایان کنفرانس "زید العرسی" از کارکنان رسانه با تاکید بر اینکه شهدا به همگی زندگی می بخشند، تصریح کرد: آنان توطئه های دشمن را خنثی و تمامی فتنه ها را خاموش کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha