پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بیش از ۵۰۰ نفر را کشته‌ام! به بیش از ۲۰۰ زن تجاوز کرده‌ام!

حوزه/یک اسیر شبه نظامی داعشی که در حمله به کرکوک دستگیر شده، از جنایات و کشتارهای بی‌رحمانه‌اش سخن گرفته و هیچ ابراز پشیمانی در او به چشم نمی‌خورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از رویترز، یک شبه نظامی داعشی دستگیر شده گفته است که در زمان حضورش در ارتش داعش به بیش از 200 زن تجاوز کرده است و از کرده خود نیز پشیمان نیست.

این شبه نظامی داعشی به همراه چند عضو دیگر داعش پس از حمله تروریستی به شهرستان کرکوک دستگیر شدند. در این حمله که در ماه اکتبر اتفاق افتاد 99 شهروند عراقی و اعضای نیروهای امنیتی به شهادت رسیده و 66 شبه نظامی داعشی نیز به هلاکت رسیدند.

این اسیر داعشی به خبرنگاران گفته است: امیران و فرماندهان داعشی به ما اجازه داده بودند که هر چقدر دلمان می‌خواهد زنان ایزدی و دیگر زنانی را که می‌خواهیم مورد تجاوز جنسی قرار دهیم. این امری کاملا طبیعی بود! ما از خانه‌ای به خانه‌ای دیگر رفته و به زنان تجاوز می‌کردیم!

فرماندهان داعش کشتن را آموزش می‌دهند

عمار حسین همچنین گفته ‌است که از زمان پیوستنش به داعش در سال 2013 تاکنون 500 نفر را کشته است. او به یاد می آورد که امیرها کشتن را به او آموزش داده‌اند، در روزهای اول کشتن برایش سخت بوده اما هر روز آسان‌تر شده است.

وی گفت: ما به هر کسی که لازم بود شلیک می‌کردیم و هرکسی را که لازم می‌دیدیم سر می‌بریدیم! هر بار 7یا 8 یا 10، 30 یا 40 نفر را به بیابان می‌بریم و می‌کشتیم. سرانجام به جایی رسیدیم که در این کار به شدت خبره شدیم و بدون ذره‌ای تردید می‌کشتیم.

مقامات امنیتی گفته‌اند که شواهدی از جنایات، کشتارها و تجاوز‌های این داعشیان را به دست آورده‌اند اما از ابعاد و گستردگی جنایات آن‌ها اطلاعی ندارند.

شاهدان و افسران عراقی نیز گفته‌اند شبه نظامیان داعشی پس از اینکه در سال 2014 شمال عراق را به اشغال خودشان درآوردند قتل‌ها و تجاوزهای زیادی انجام دادند. آن‌ها بسیاری زنان ایزدی را به بردگی گرفته و بستگان مرد آنان را به قتل رساندند. گروه‌های حقوق بشر نیز خبر از تعدی‌های گسترده داعشیان علیه ایزدی‌ها داده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha