پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حسینی کوهستانی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: خدمت صادقانه وعملکرد مناسب مسئولین نظام و متولیان فرهنگی عامل دلگرمی وحضور مردم در صحنه های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، امروز در جمع مسئولان شهرستان اشکذر با اشاره به آیه ۶۸ سوره اعراف، گفت: قرآن فرموده است به یاد آورید که کجابودید؟ و کجاهستید؟ به یاد بیاورید که در موقعیتی بودید که از هرچیزی می ترسیدید و ما شما را موفق کردیم تا به شرایط مناسبی رسیدید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نعمت های الهی براساس سنن الهی جاری است، خاطر نشان کرد: بررسی عوامل صعود و سقوط نعمت ها و امت ها مورد تاکید و نظر قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی در ادامه سخنانش یادآور شد: الان چیزی که جامعه می طلبد این است که ما باید از این نعمت الهی یعنی نظام جمهوری اسلامی پاسداری و حمایت کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به این که در غدیر خم هم وقتی امیرالمومنین (ع) انتخاب و معرّفی شد خداوند متعال اعلام فرمود که از این به بعد فقط از من بترسید و گرنه عذاب من دردناک است چون نعمت من را پاس نداشته اید.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی همچنین حضور پرشور مردم را در راهپیمایی 22بهمن بسیار عالی دانست و گفت: آنها با این حضور عظیمشان، جواب یاوه گویی های دشمن دیرین نظام و انقلاب را دادند.

وی در پایان خدمت صادقانه و عملکرد مناسب مسئولین نظام و متولیان فرهنگی عامل دلگرمی وحضور مردم در صحنه های انقلاب دانست و اظهار داشت: اگر مسئولین به صداقت کامل به انجام امور خود بپردازند، مردم نیز از آنها در تمام جهات حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha