پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان

حوزه/ طرح تربیت مربی بانوان «یاور نماز» در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار با حضور ۵۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار گردید.

خدیجه ساروی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در مازندران ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: نهادینه کردن فرهنگ دینی، ارتقاء سطح علمی و ایجاد رفتارشایسته در بین طلاب نیاز به آموزش و تربیت دارد که به طور کامل در واحدهای درسی میسر نخواهد بود، بنابراین لازم است جهت تقویت مبانی اعتقادی وتوانمندی طلاب در جهت ترویج و تعمیق معارف دینی و پاسخگویی به شبهات، فوق برنامه هائی تعریف شود تا مدارس را به این هدف والا برساند؛ لذا در راستای تحقق این آرمان مقدس، طرح ملی بیان جهت تربیت بانوان یاور نماز برنامه ریزی شده است.

وی اعلام کرد: توانمند سازی طلاب حوزه های علمیه خواهران در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز بین اقشار مختلف جامعه از جمله اهداف کلان این طرح می باشد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: تربیت مربی کودک و نوجوان ، پرورش کارشناسان توانمند در استانها، آشنایی هر چه بیشتر مبلغان و کارشناسان خانواده و مربیان کودک و نوجوان با معارف نماز و شیوه های دعوت به نماز در خانواده و مدرسه و ایجاد شبکه تخصصی تبلیغ نیز از اهداف برگزاری طرح بیان در حوزه های علمیه خواهران است.

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha