شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: شهدا نزد خدای متعال از جایگاه بالا وارزشمندی برخورداربوده و امروز باید راه آنان در جامعه ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین با اشاره به برگزاری باشکوه اولین سالگرد شهید مدافع حرم، شهید حجت اسدی اظهار داشت:  شهداء، جوانان حقیقتجویی بودند که از هر صنف و مقامی جان خود را درطبق اخلاص نهاده تا در رکاب امام خویش قدم بردارند و در راه میهن و ناموس ازتمام هستی خود گذشتند، پس حفظ راه شهداء و پاسداری از خون شهداء وظیفه اول ماست و ما باید این وظیفه را به نحو احسن وبه درستی انجام دهیم.

وی با بیان این که شهدا عزتمندی و زندگی با شرافت را برای كشور ما به ارمغان آوردند و ما بايد با پیروی از شهدای عزيزمان رهرو راه راستين آنها باشيم، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس جوانانی سلحشور و دارای ایمانی قوی به ندای رهبر خود لبیک گفته واجازه ندادند این خاک مقدس در تصرف دشمن قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: امروز نیز جوانانی نه تنها از استان ما ، بلکه از سایر شهرهای مختلف ایران اسلامی و کشورهای مختلف در دفاع از حریم حضرت زینب(س) در برابر تروریست های تکفیری  و داعش ایستادگی می نمایند که برخی از این افراد یا به درجه رفیع شهادت نائل آمده و برخی نیز به مقام ارزشمند جانبازی رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، شهید طلبه حجت اسدی را یکی از افراد برجسته در امور فرهنگی استان نام برد و بیان داشت: این شهید بزرگوار یکی از فعالان فرهنگی استان  و از طلاب حوزه علمیه قزوین بود  که در کسوت خادمی شهدا، در یادمان‌های مختلف دفاع مقدس به زائران راهیان نور و برنامه های پیاده روی اربعین حسینی  خدمت می‌کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha