جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی نعمت اللهی

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: هدف شبکه های اجتماعی تخریب بنیان خانواده در اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی، امروز در همایش سبک زندگی اسلامی در رسانه که با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران و با حضور بانوان فرهیخته استان، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد به سبک زندگی اسلامی مورد رهبری معظم انقلاب اسلامی اشاره و اظهارداشت:  با توجه به اینکه در عصر حاضر شاهد پیشرفت فناوری و استفاده از شبکه های اجتماعی در عرصه های مختلف هستیم برگزاری این همایش در به روز رسانی بانوان بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: از آنجا که  فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در زندگی مردم وارد شده و تاثیر زیادی در گروههای مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان دارند، برپایی همایش تربیت و سبک زندگی در عرصه رسانه می تواند در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بانوان نقش مهمی ایفا نماید.

حجت الاسلام  نعمت اللهی خاطرنشان کرد: ما باید سبک زندگی را با شرایط امروز تعریف کنیم، تعریفی که با استناد به معارف ناب آسمانی تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی باشد و از سویی نسبت آرامش و آسایش را هم به هم نریزد و نیاز کاذب ایجاد نکند و نیازهای واقعی را برآورده سازد.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: سبک زندگی اسلامی موجب پرورش و ورود افراد صالح به جامعه و عرصه خدمتگزاری و نیز بستر ساز سلامت روحی و روانی جامعه سالم خواهد شد.

 وی تصریح کرد: رعایت برنامه های اسلامی، احکام الهی و امور دینی در خانواده ها موجب تشکیل جامعه سالم و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد، زیرا اجتماع سالم از خانواده های سالم تشکیل می شود.

حجت الاسلام  نعمت اللهی اظهار کرد: تربیت فرزندان از زمان کودکی و آموزش سبک زندگی اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه کودکی دوران یاد گیری است و اگر بنای راستی و دینداری در دوران کودکی توسط والدین گذاشته شود فرد از آینده خوبی برخوردار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروزه شاهد هجمه فرهنگی در قالب جنگ ‌نرم در کشورمان هستیم که جوانان و نوجوانان در تیررس آن هستند، لذا لازم است با آگاهی دهی، این قشر از جامعه را از نقشه‌های شوم دشمنان آگاه نماییم.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان به نقش ارزشمند رسانه درترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه اشاره و بیان داشت: با استفاده از ظرفیت‌های رسانه الگو‌های مناسبی در جهت ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی می توان در جامعه ارائه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha