جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشکیل ستاد پذیرش در مدرسه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرا اطهر(س) ایلام از تشکیل ستاد پذیرش داوطلبان ورود به حوزه در این مدرسه خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، سیده فاطمه موسوی مقدم، با اشاره به پذیرش داوطلبان ورود به حوزه، در مدرسه علمیه فاطمه زهرا اطهر(س) ایلام اولین اقدام در این راستا را تشکیل ستاد پذیرش مدرسه اعلام  کرد و گفت : در اولین اقدام جهت برنامه ریزی و ساماندهی امور تبلیغی مربوطه،  جلسه ستاد پذیرش با حضور اعضاء ستاد، در محل مدرسه تشکیل شد.

وی تصمیمات و راهکارهای ارائه شده در این جلسات را مفید دانست وبیان داشت: در این جلسه اعضاء ضمن بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص جذب حداکثری، راه کارهایی را نیز جهت بهبود امر پذیرش ارائه دادند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرا اطهر(س) ایلام، به سایر فعالیت ها اشاره و افزود: با توجه به فعالیت گسترده ی مبلغان مدرسه در دانشگاه ها، پایگاه های بسیج و مدارس جلسه ای نیز با ایشان برگزار و ضمن تشریح دستورالعمل پذیرش حوزه های علمیه خواهران، بر لزوم  اطلاع رسانی پذیرش  از طرف آنان تاکید شد .

موسوی مقدم در پایان سایر اقدامات صورت گرفته در این راستا را بیان کرد و گفت : نصب بنر تبلیغاتی در میادین اصلی شهر، تبلیغ در فضای مجازی  وپخش پوسترهای تبلیغی در مدارس و پایگاهها از دیگر اقدامات مدرسه بوده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha