پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست علمی

حوزه/ یکصدودهمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی با عنوان « پادشاهی بر زمین و آسمان » با سخنرانی استاد اسماعیل شفیعی سروستانی، در تهران برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، یکصدودهمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی با عنوان « پادشاهی بر زمین و آسمان » با سخنرانی استاد اسماعیل شفیعی سروستانی، در تهران برگزارشد. در این نشست که پایان ‌بخش نشست‌های ماهانه در سال 1395 بود، گزارشی از عملکرد مؤسّسة فرهنگی موعود ارائه شد.

«جهان اسلام درباره‌ی اهل بیت(ع) چگونه می اندیشد؟»، « بایدهای تبلیغ تشیّع در روسیه»، «معرفت الامام، راز رهایی از مرگ جاهلی»، «حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)، بهشت موعود»، « خانواده آخرالزّمانی در طوفان بحران»، « رجعت، بازگشت درگذشتگان»، « تأثیرات و پیامدهای غذاهای آزمایشگاهی تراریخته » و.. از جمله عناوین نشست های سال جاری بوده است.

در حاشیه این نشست، نمایشگاهی از آثار جدید موعود از جمله ماهنامه شماره 192- 193 موعود با عنوان «دشمنان آنلاین، دشمنان آفلاین»، «پادشاهی بر زمین و آسمان» و «رجعت» برگزار شد.

لازم به ذکر است، نشست‌های ماهانه موعود در سال 1396 ادامه خواهد داشت. روز و موضوع سخنرانی در ماه‌های آتی از طریق خبرگزاری حوزه به نشانی www.hawzahnews.ir و سایر سایت‌ها و کانال‌های مؤسسه موعود و تلگرام اعلام می شود.

شرکت در این نشست‌ها برای عموم آزاد است و نیاز به نام‌نویسی ندارد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha